@ HOME

ååh, äntligen hemma! sängsäng, underbara säng! jag ska aldrig mer gnälla på den! eller kanske inte på en vecka åtminstonde.. jag har haft en toppenhelg trots en extremt lång och tråkig promenad, trötta människor och dåligt med sovplats. trötta människor var ju ganska självklart, eftersom vi "dygnade". sängplats däremot. ajoj. maja och jag hade med oss varsin luftmadrass och vi var 8 eller 9 stycken som skulle dela på det. jo ni fattar kanske.. ha-ha. trångt var bara förnamnet! dela täcke fick vi också göra här och där. mysigt! 
jag har väl kanske inte så mycket mer på hjärtat.. jag taggar inför en myskväll på sofflocket, tystnad och sen inför att sova i min egna mysiga säng! slänger in ett fint videoklipp maja spelade in nån gång under helgen också, vaaackert!
jag lääär bli dödad. typ. men det får väl gå..?





kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0