I CAN BE TOUGH, I CAN BE STRONG, BUT WITH YOU IT'S NOT LIKE THAT AT ALL

åheeej så bra jag är på att uppdatera! jag borde ju nästan få en applåd! känn ironin..
tyvärr har de soliga påsklovsdagarna tagit över och flyttat bloggandet åt sidan. man måste ju njuta medans det varar, eller hur?
igår tog jag mig en kvällstripp till målilla/tillingeby och grillade lite med goda vänner, nämligen Maja och Nathalie. jag bugar och bockar för en go kväll med ruskigt god tzatsiki, massa gott från grillen och en hel del skratt!
det blev tyvärr inga bilder eftersom ingen av oss var speciellt sugen på att vara med på bild. haha. men ni kan ju skriva upp att vi var mätta sen. proppmätta! det var nästan lite så vi rullade in på Ns rum och placerade oss i sängar och stolar för att prata om allt som föll i smaken. k-k-kaalasbra! 
idag gick jag upp relativt tidigt och åkte in till vimmerby för att pappsen skulle springa några ärenden, och med mig hem fick jag visst ett par svarta jeans. spontanköp in my heart!
jag rååååkade hamna på sibylla sen också..  
mums!
jag avslutar det här finfina inlägget med några vackra citat.

                         

Kärlek föds ur glädjen att se på varandra, får näring ur behovet av att vara tillsammans och fulländas av det omöjliga i att vara åtskilda.
José Marti



Kärlek är en resa utan kompass i ett väglöst land. Ett äventyr.
Anne Swärd



Män vill alltid vara en kvinnas första kärlek - kvinnor vill vara en mans sista äventyr.
Oscar Wilde





kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0