2 AUGUSTI

bonjour på er allihopa! som vanligt hoppas jag att allt är sådär toppenbra med er! vädret idag har varit alldeles perfekt här i lilla mörlunda! jag har till och med solat en snutt idag. känns rätt bra faktiskt.. det har ju varit snålt med det i år!
i förmiddags tog jag mig en tur upp till hultsfred där jag myste gärnet med det nyaste tillskottet i familjen, Nova. (läs systerdotter).
vacker är hon den lilla tösen!
senare har jag svaga planer på att ta en prommis med Nea som kommer hem från öland, eller mysa på altanen eller något annat trevligt.
nedan bjussar jag på lite bilder på vad som hängt på mina axlar under dagen..





skönt att bara slänga på sig något tunt när man inte ligger i poolen eller i solstolen!



À bientôt

kommentera gärna
Postat av: helena

sv; love you!!! <3

2011-08-03 @ 19:05:13
URL: http://helenaguustafsson.blogg.se/
Postat av: Madde

skit snygg klänning vart har du köpt den ? :D

2011-08-05 @ 11:38:00
URL: http://mezos.blogg.seos.blogg.se/

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0