VI NÄRMAR OSS BÖRJAN PÅ SLUTET SOM LEDER TILL EN NY START I LIVET

i mina högtalare spelas nya favoritlåten, klick, (jag tackar min vän N för tipset!) samtidigt som jag sitter och leker i photoshop. småkul faktiskt..
uppdateringen här har varit kaos den senaste veckan, och den kommer fortsätta så fram tills jag börjat skolan och får lite ordning på min vardag igen. nu vill jag bara passa på att njuta av den sista veckan ledig!
alldelles strax ska jag springa ut en runda med vovven och sen släppa ner näsan i den tredje boken på över 200 sidor den här veckan. bokmal, OHYES!
men jisses så skönt det är att bara sätta sig under en filt med en bok i näven! och jag är tyvärr en sån människa som inte kan sluta när jag väl börjat.. haha!
hoppas ni har det bra allihopa. PUSS









ph_ selfportrait

kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0