YESTERDAY


gårdagens slappoutfit ovan. jag pimpade med wedges (läs kilklackar) och röda lips. för att få lite liv i det så att säga.

vaknade omkring 11 idag, duschade, käkade frukost och hamnade i soffan med headache. efter en timmes soffmys så bestämde jag mig för att jag skulle göra något meningsfullt!! men så jag hamnade här. haha!
så fort jag punktat här så måste jag springa upp på mitt rum och hitta något att dra på mig för jag måste springa lite ärenden sen. men man ska inte klaga, känns skönt att veta att jag kommer få lite gjort under dagen i alla fall. men hörrni då var det inte mycket mer jag ville ha sagt i det här inlägget faktiskt. så jag skriver au revoir och placerar ut en vacker punkt    .

kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0