2011 Á LA ERIKA SÖDERBERG

Som de flesta bloggare och bloggerskor gör vi den här tiden på året så ska jag nu slänga in min alldeles egna lilla årskrönika! Jag har valt att slänga ihop det i ett antal kategorier, till exempel, "Några outfits", "sommar & vänskap", "förändring" o.s.v

-enjoy!




Det här ska förställa sommar och vänskap, jag hade en otrolig sommar med goda vänner, mycket sol, skratt, sommarmys och foto. Riktigt bra!!





Jag gick från långt, slitet och tråkigt till kort, levande och skönt!
Det här ska nämligen föreställa "egorika och hennes förändring". Många sa att jag skulle ångra mig om jag klippte av det, och jag måste ju erkänna att jag ibland saknar det långa. Men jag ångrar mig inte! Jag trivs hur bra som helst i den här kaluffsen! under 2012 kan ni däremot förvänta er förändring på färgfronten där uppe!





under mitt 2011 hade jag många olika outfits, vissa snyggare än andra... haha!
Jag har däremot varit gräslig på att ta bilder på vad jag haft på mig, och därför blev det här ett ganska tråkigt ihopklipp. (inte mina allra snyggaste ihopsättningar). Men jag tror på att gå sin egen väg, även om andra anser att ens stil kanske inte är top notch så innebär inte det att man måste ändra något. Det viktigaste är att själv vara bekväm!
Jag är väldigt varierad i min stil, ena dagen kan jag komma i helsvart, andra dagen kan jag komma i ljusa jeans med en metallic-tröja, och helt plötsligt så vill jag ha lite punkigare kläder och slänger på mig bootsen. Det beror precis på om jag försovit mig eller inte (vilket händer rätt ofta...) och vilket humör jag är på, så
välj era egna stilar, lyssna inte på vad alla andra säger!






Dessa två collage ska försöka visa vad jag skulle vilja kalla "övrigt" och nu ska jag försöka berätta i korta drag om alla dessa bilder..
Under 2011 har jag rest omkring till platser i sverige som ligger mig varmt om hjärtat, bland andra, falkenberg, kolmården, linköping och stockholm.
Jag har shoppat, såklart.. Ätit gott, både nyttigt och onyttigt.. Gjort om rummet, trivs mycket bättre nu!
Jag har umgåtts med familjen och alla mina små syskonbarn och såklart tagit en jävla massa egobilder.
Jag blev vald till Mörlundas lucia 2011 och jag känner mig fortfarande så otroligt hedrad, både att bli betrodd till det och att jag hade världens underbaraste och vackraste Tärnor och en helt otrolig luciakör som gjorde detta möjligt! Jag vill även rikta ett stort tack till Sofia och Alexander som la ner sin fritid och själ i det, TACK till alla er!

självklart så måste jag ju passa på att skriva lite om mina underbara vänner!
Tillsammans har vi fart omkring, festat, myst, skrattat och stöttat varandra. Ni är helt otroliga!
Jag längtar tills alla gånger som komma skall där vi ska göra alla dessa saker. skratta, mysa, festa, dansa, sjunga och stötta varandra!
slutligen så vill jag börja med att tacka för det gånga året, så TACK!
Jag vill också nämna till mina klasskamrater att dessa tre år har gett mig otroligt mycket på alla sorters plan. Ni har lärt mig saker och hjälpt mig utvecklas. Jag är så oehört tacksam att jag har fått lära känna er alla! absolut speciellt ni tre tjejer, Nättan, Natta och Becci! Vi 4 kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta och i mitt minne. Högstadietiden.. ja herregud..
En sista termin är det kvar, och jag ska ta vara på den här terminen med er, och jisses vad jag kommer sakna er när vi inte längre kommer skratta, tjaffsa och bara vara så som bara vi kan. Mest kommer jag sakna alla gånger vi hängt inne hos johanna.. Tack tjejer. TACK!  
Nu avslutar jag detta inlägg som har innehållit en väldans massa JAG, men, jaja, sån är ju jag! hihi! 

Au Revoir 2011, Bonjour 2012!


kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0