CHRISTMAS EVE

Jag hade på mig den guldiga tröjan som jag inte använt tidigare, en nyinköpt gullig kjol och dom nya heelsen. Tänkte bryta trenden att bära rött på julafton, åtminstonde iår..
Jultomten kom och delade ut alla klapparna och Arvid och Nova fick sitta i knät medans alla skulle ta kort, sötnosar!
Min kusin gav mig en barbiedocka i julklapp, tro mig, det var en rejäl partyhöjare! Tack Teddis!
Lille Arvid fick 100 plastbollar och han valde att, bokstavligt talat, bada i dom. Smart grabb den där!
det (om ni till synes) bjuds på är dåliga mobilbilder då jag inte hade med mig kameran, men ni fick i alla fall något litet att kika på, även om kvalitén inte är top notch..


image description

image description
image description
image description

kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0