FUCKED UP MY TO DO LIST

Den fina (om än ganska långa och trista) To Do listan jag skrev igår hade jag bestämt skulle följas strikt, men som alltid med mig så fuckade det ur och jag gjorde bara hälften. Men det är ju alltid något! Igår när jag kom hem så möttes jag av ett färdigkaklat kök med de flesta luckor och lådor isatta. Otroligt skön syn!! Idag fick de upp fläkten, ugnen, och spotlightsen ställdes in så att vi kan styra hur starkt eller svagt det ska lysa. Lite annat småplock är också klart. Nu fattas bara hällen, tapeter, lister, handtag, hyllor, inredning till lådorna och lite annat smått och gott. Visar bilder på framgången imorgon!

Nu bjuder jag på två bilder från igår och drar täcket över huvudet!


kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0