IT'S LIKE A TOTAL ECLIPSE OF THE HEART

jag förstår inte varför alla skriver att dom har ångest på söndagar.
Måndagar är bra!
destovärre är det med typ tisdagar, onsdagar och torsdagar. jäkla flytdagar!
dom bara finns där liksom.. hmm... lite måndagsfunderingar sådär..
hur som helst så mår jag för tillfället riktigt illa, känns som att jag ska spy vilken sekund som helst. men ni kan vara lugna,
jag har en hink redo!! hihi.
under dagen har jag hunnit med skola, (såklart..), en liten powernap, tvmys, promme med hunden, städat lite, fotat lite, tvättat och plockat ur dismaskinen. sen har jag drygat här ett bra tag och lekt med lite bilder(nedan). nu ska jag avsluta och återgå till att undvika att spy och mysa framför tvn. yeppyepp..







två bilder från förut idag. jag tog dom mest för att jag skulle ha något nytt att leka med i photoshop, men de blev så pass bra att dom till och med kunde få hamna här.
#disigt, mörkt, varmt, sepia.

kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0