KITCHEN

Tider som den här är det svårt att få tiden att räcka till, och även om man ibland sätter sig ner och vilar så vet man att "jag borde göra det där istället", så då har man liksom inte mage att sätta igång datorn eller ens blogga via Ipaden. Det är helt enkelt så att man vill umgås med familjen och göra det man ska när det är såhär efter jul och renovering i huset.
Jag anser också att det är så pass rörigt här hemma just nu (läs kaos) så att det påverkar mitt sinne, jag är virrig och alldeles knasig i bollen. Då är det svårt att få nått vettigt skrivet här. Tyvärr.
Men nu ska jag avsluta här, slänga in lite bilder så ni får se vad som skett i mitt kök den senaste tiden och sen återgå till annat. Många kramar!






Det nya taket kom upp efter mycket slit!




Den gamla utslitna mattan slets bort och lisa ville ligga kvar på den in i det sista!! gullan!!





Skåp och diskmaskin har slängts ut, och idag har vi hunnit slita bort de sista skåpen ni ser på bilden och även reglat upp en ny vägg där så att allt ska bli någorlunda rakt!
Inte många veckor kvar tills det är inrett och klart!!!

kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0