STUDS 2.0

Kom hem för 45 minuter sedan, har ätit, vilat och hunnit med att kika igenom lite nya bilder. Om en timme är jag påväg till nästa place. (förhoppningsvis..) Fredagsmys med mina underbara vänner är det som gäller!
Vi har lite planer på att äta gott, kolla fotboll och skratta så mycket vi bara kan! perfection!
som jag lovat så slänger jag nu in lite bilder på nya klackarna som kom hem igår. Vi får se om det kanske ploppar upp en mobilblogg senare med! jag hoppas ni har haft en bra dag och att ni har kämpat på bra i skola och på jobb såhär inför jul!





observera att bilderna är tagna mitt i renoveringskaoset. därav det hemska golvet och de otapetserade väggarna. tänkte bara nämna det så att ingen behöver haka upp sig. typ. liksom..






auf wiedersehn


kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0