TRY TO MAKE THE MOST OUT OF YOUR DAY

Hej på er darlings!
Idag har jag hängt med my homie, the one and only, Nättan.
Vi tog en tur till vimmerby, myste på Bakfickan och kikade omkring lite i alla affärer. Rent torsdagsmys helt enkelt! Vi har också kollat på Mia Skäringers "kåt och hur helig som helst" som verkligen är att rekommendera nån dag när ni behöver ett gott skratt!
Bra dag!!
Nu ligger jag och gör miljoner saker samtidigt. Eller egentligen bara tre.. Kollar mailen, bloggar och skriver en s.k To Do lista. Planerar att ha en fullspäckad hemmadag imorgon! Nu ska jag sova för ögonen går i kors, tjillevipp!!




Bjuder på lite att vila ögonen på med, alltid trevligt såhär i slutet av ett inlägg kan jag tycka!


kommentera gärna
Postat av: Emmeli

De orden är så fina! gillar att du brukar ha med dem på dina bilder med dig på, blir super fint! :)

2011-12-30 @ 00:28:22
URL: http://mywonderfuldream.blogg.se/
Postat av: Emmeli

SV: Ja visst är det de!

Tack, dsm! :) kram

2011-12-30 @ 22:36:44
URL: http://mywonderfuldream.blogg.se/

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0