DET ÄR ETT MINNE FRÅN EN SVARTVIT FILM

sitter här och har precis stoppat i mig en apelsin, druckit ett glas apelsinjuice och kikat lite på televisionsapparaten. skoldagen har varit den segaste på ett bra tag. usch.
nog om det.
tänkte att jag skulle ta med mig mitt glas med apelsinjuice och vandra upp till mitt rum och städa lite. det ser FÖRJ*VLIGT ut. bokstavligt talat. eheh.
drar igång lite musik också så blir det nog himla bra!
hoppas ni haft en bra alla hjärtans dag, eller jag kanske borde säga Hoppas ni får en bra fortsatt alla hjärtans dag. men ni väljer väl själva vilket ni tycker låter bäst. heh.
puss!







ph_ mobilbild från Metro förra gången

kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0