FAN

jag kan verkligen inte påstå att livet gör det lätt för mig just för tillfället, men SJÄLVKLART sitter ett leende på mina läppar, som vanligt!
jag är ju trots allt ändå väldigt nöjd med livet i allmänhet. heheh.

hela dagen har spenderats med awesome people från hela skolan. I skidbacken! jag ställde mig på ett par utförsskidor för första gången i mitt liv. spännande!
det hela slutade i en kanonkrasch rätt in i tjejerna jag åkte med (förlåt amanda! ;) ), ungefär tre vurpor i liften och huuur mycket skratt som helst. i vilket fall som helst så är jag väldigt nöjd med mig själv, för jag lärde mig ju trots allt att åka själv, åkte i familjebacken, svängde, plogade. näst intill hela paketet!
nån dag på lovet ska jag ta och finslipa mina kunskaper lite hade jag tänkt!
nu springer jag iväg till affären och köper chips. filmkväll med hunden. eh. mysigt!








phs_ i skidbacken!
1_ peppad nelly!
2_ nathalie som förbereder inför fortsättning nedför backen!
3_ backe med folk + utsikt över den frusna sjön!


kommentera gärna
Postat av: ellen

måste bara säga att du var riiktigt dukigt och att jag fortfarande skrattar liite åt din miin innan du körde rakt in i amanda;)hihi.

2011-02-17 @ 17:10:28
URL: http://ellenmobelius.blogg.se/
Postat av: sandra

glad att jag lyckades.. haha;) och jag sa ju att du skulle älska det:D

2011-02-17 @ 17:39:23
URL: http://sandramadestam.blogg.se/
Postat av: nelly

nejmen oj, vilken bild. det ser ju ut som att jag har ont..? Haha, tack för en kanondag bruden! :D

2011-02-17 @ 21:43:22
URL: http://nellytorgnysson.blogg.se/

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0