HAPPINESS IS A CONDITION, NOT A GOAL

rubriken fick jag från det underbara One Tree Hill som gick på tvn för en stund sen.
kändes bara helrätt på något vis..

jag har fortsatt vara sjuk, och det blir troligtvis ingen skola imorgon. kul.. jag har inte lika hög feber, utan den håller sig väldigt låg just nu och försvinner då och då. skönt! nog om det sjuka.

jag insåg för sisodär trettio sekunder sedan att jag inte har befunnit mig i studion på VECKOR. suget känns nu ska ni veta. jag får nog sjutton ta och springa ner dit en snabbis på fredag. bara kolla över låtarna och lite, spela gitarr och helt enkelt njuta av den mysiga stämningen där inne. heh.
men jag tror jag sätter punkt här och går och snyter mig för femhundrafemtio gången idag. haha.












phs_ 4 bilder som gör mig glad

kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0