min sand i timglaset tar också slut en dag. en dag.

åh vad jag helst hade velat ligga i min varma säng i mitt extremt ostädade rum och sova just nu..
men nepp, upp och hoppa, kläder på och slänga i sig lite frukost. schemat för idag ser ut ungefär såhär.
kolla bil, handla, möjligtvis springa en sväng, möta upp Helena, gå till kyrkan för "konfirmationsupptakt" efter vår lediga tid, hem, film!
hmm, låter rätttt bra faktiskt!

vi får se om jag kanske springer ut i skogen och knäpper lite fina vårbilder också. för nu är snön påväg BORT! 
igår regnade det till och med, årets första riktiga vårregn. ååh, snaaart är sommaren här! 
dags att klicka ner bloggen och facebook och slänga på sig solglasögonen och glida iväg. ehehe. 







 
ph_ Lucia 2010, ofattbart att det är nästan två månader sen.


kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0