rubrik!

hej på er! imorse gick jag upp relativt tidigt, slängde i mig lite frukost och satte mig i bilen. på schemat stog Provköra bil, eftersom vi är sugna på att införskaffa en ny sådan. sen åkte vi vidare och jag gick i lite affärer och så. köpte lite smått till min fina arvid bl.a. det ska han få när han fyller år. gullungen börjar bli alldeles för stor nu. ibland önskar jag att han kunde sluta växa. men å andra sidan, hur kul vore det liksom?

nu slänger jag mig i soffan och planerar att spendera nån timme där, sen har vi fått för oss att vi ska baka vaniljbullar, så vi får väl se hur det blir med den saken! nu är det dags för lite Zorro. hej!








ph_ jag i somras. ååååh..

kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0