TV,TV,TV...

jo juste, det som står i rubriken har blivit min bästa vän.. eftersom jag helst inte ska träna och hålla på så har jag nu lagt ner det kortet nån månad för att min medicin ska börja verka ordentligt i blodet. men snaart är träningen min bästa vän igen. JAG LÄNGTAR!!!

precis just nu så har jag en plåt scones i ugnen som ska mumsas i strax. åh så gott! det var nämligen riktigt länge sedan jag käkade det.
ska jag vara ärlig har jag inte en aning om vad jag gjorde igår? jag tror jag var hemma iallafall. hm. mitt korttidsminne är nog sämre än jag tror? men skit sak samma, vad gör det om hundra år från nu..
idag har jag sjungit med min kör, kollat på tv, och. kollat på tv. hehehhe.
kul dag va? hemskt kul!!
men nu måste jag ta ut sconesen. hoppas ni har haft en toppendag!
puss








ph_ mobilbild!

kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0