vi säger vart vi ska just idag, men jag antar att vi menar resten av livet

hej på er! idag mår jag lite bättre och imorgon tänker jag pallra mig iväg till skolan. heh.
det är ju inte så kul att sitta hemma och göra, ingenting..
men idag mår jag så pass bra att jag tror att jag klarar av att baka mig en morotskaka eller något. sen om jag kan äta den, det får magen bestämma när den är klar. hehe.
ni vet magen är ju lite småkänslig efter magsjuka. B L Ä!

hur som helst känns det skönt att det bara blir en kort vecka för mig och att den börjar med favortidagen ONSDAG. onsdagar innebär nämligen en heeelt okej dag i skolan, ÄÖ, hemkunskap och syslöjd. bra där!
nu sätter jag punkt här och fortsätter med det jag gjorde innan. inte ett skit!











ph_ jag syster och hennes boyfriend i hufvudstaden!

kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0