6 januari 2011

heey. sitter för tillfället i linköping. eller närmare bestämt bjärka säby. tröttttt!!
i och för sig har jag verkligen mig själv att skylla, men just nu struntar jag i det hä-hä. kvällen blev rätt great till slut i alla fall. först förfest hos henrik psyke svensson, sedan vidare till metropol en sväng. rätt trist. kändes helt hopplöst eftersom vi hade med oss en tjej som är gaaaaleeeen. hih. med andra ord gullejossan. efter ett tag tröttnade vi och promenerade tillbaka till henkes apartment. myys!
kom hem runt halv 3- 3. bilder kommer ikväll eller något.
just nu ska jag fokusera på att ta mig igenom dagen utan att somna.


dagens tips: "festa" inte halva natten när du ska iväg innan 10 dagen efter!








ph_ lääänge sen!

kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0