årsresumé 2010


året 2010 hann jag med en hel del. även fast det inte riktigt känns så.
jag hälsade på mina förra hästar, jag solade och badade massor, jag fotade, blev fotad, spelade massa fotboll, gick klart första halvan av konfirmationsläsningarna, hade ett par rusligt bra gånger med alla konfirmander, umgicks med syssling, hade flera dagar bäst med josefine, jag tränade, hade på mig massor olika outfits, vissa snyggare än andra, jag tältade med underbara tjejer!, spenderade 24 h på två dagar till fest (rookiefestivalen), jag medverkade i Rumiaprojektet då vi fick besök av polacker och hittade på lite skoj, jag var iväg på Gothia Cup, färgade håret till brunt, sov över i klubbstugan med fina R.I.K brudar, myste och busade massor med arvid, kollade lite folkrace/rallycross och fotade, jag levde livet! 
visst hade jag motgångar, men å andra sidan hade jag en sjuhelvetes massa flyt och härliga dagar.
året 2010 har varit bra, rejält bra. och som vi alla säger varje år, 2011 kommer förhoppningsvis bli ÄNNU bättre!

kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0