de va fint!

hojhoj, känner mig som en helt ny människa. eller något. phaha.
zumban gick toppenbra, börjar lära mig stegen nu, aawesome! nu måste jag bara komma på hur jag ska lösa problemet med hur jag ska ta mig till träningarna. hm.
vi får väl se, det kanske blir att jag förflyttar mig till hultsfreds zumbaklass istället. synd, men funkar bättre.
jajja. nu slänger jag mig i soffan och inväntar SOLSIDAN, resten av kvällen låter ungefär som tvtvtv..

hejsvejs.







ph_ amanda & mathilda @ MAQ-träning!

kommentera gärna
Postat av: mathilda

HAHAHA, fulaste bilden jag någonsin sett :$ hihihi.

2011-01-16 @ 21:36:39
URL: http://mathildagabriella.blogg.se/

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0