det är okej att spåra ur och tömma huvudet på moln

hej på er! blev inget bloggande igårkväll. kom hem runt halv tio, packade väskan, kollade lite på televisionen och somnade. tyvärr.
hur som helst hade jag mest tänkt berätta att vi fick besök av polisen igår, ja, i skolan alltså. två polisbilar kom farandes över entrégården och parkerade sig utanför cafeterian. jo ni fattar att det blev lite nyfiket folk därinne..
ingen sa något om vad som hänt, det ända vi fick höra var "det är inget som är farligt för er, vi är bara här".
jag har hört massa rykten sedan dess, att någons mobil var stulen, men då skulle det inte komma polis. knarkinnehav, SJÄLVMORD och MORD? hm. troooligt!!
läste i tidningen imorse att det hela handlade om en kille som rymt hemifrån, hans förlädrar var lite oroliga för hans hälsa och visste inte vad han kunde tänkas ställa till med. polisen fick ett tips att han kunde befinna sig på Albäcksskolan (min skola) och därför bevakades eller låstes alla dörrar på skolan. man hittade honom inte just då, men jag hoppas han är tillbaka där han ska vara nu!





ph_ artiklen i Vimmerby Tidning

kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0