I want you to make me feel like i'm the only girl in our world

moooorsning! musik i högtalarna, ett leende på läpparna och en hel massa grejer står redo bredvid mig, FOTODAGS!
om ett tag slänger jag mig i bilen och åker ut till ett place ungefär en mil härifrån där jag möter upp en tjej som heter Amanda som brukar fota mig, för nu är det dags igen! vädret är toppen, solen lyser och himlen är klarblå, PERFEKT! ni får självklart se resultatet ikväll då jag också slänger upp lite bilder från längdskideåkningen i torsdags! i mina öron låter det alldeles utmärkt, hoppas det gör det i era också! heh.
ha en grym dag, för det ska jag ha!







phs_ från tidigare photoshoots med Amanda

kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0