lathet och för lite tid på dygnet!

jo. det är nog lite så som rubriken säger, jag är lite för blogg-lat och tiden på mina dygn räcker inte till allt jag vill göra. problem där!
jag får helt enkelt försöka ta tag i det här och blogga som sjutton, plugga för livet och sova så mycket jag bara kan. men då är den stora frågan, vaart får jag plats med all min träning? jag har nämligen blivit någon slags träningsberoende. jag vill träna hela tiden.
det känns ganska bra faktiskt! jag nästan känner hur armarna blir större och magen blir rutigare. wohooo!!

som avslutning (innan jag springer ut i köket som en ninja och kollar vad det var som just lät, scaary!) på mitt informativa inlägg slänger jag upp någon random gammal bild, bra va?








ph_ Nathalie, Rebecca och erika the bloggare söderberg

kommentera gärna
Postat av: marie

du är ju ful med

2011-02-03 @ 18:56:15

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0