Sno Stilen Från: Olivia Palermo


finns ju antagligen snyggare outfits hon har haft, men det här va det första jag hittade och det får ni nöja er med nu när jag ända gör ett försök att blogga. hi-hi. tjejen vars outfit jag försökt imitera så gott det går idag är en stööörtsnygg brud med rätt så grym stil vid namn Olivia Palermo. ni hittar henne bl.a på kanalen MTV där hon medverkar i realityserien The City.




jo jag vet att det inte blev toppen. den här gången heller. men det är iallafall ett försök, och det är ju trots allt tanken som räknas, right?
nu slänger jag mig i soffan igen och fortsätter gnälla. (man måste ju passa på när det är okej ;) )







kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0