16 JULI

sitter och myser här framför datorn i min stickade tröja med huvudvärk och till tonerna av Ulrik Munther. dagen har jag spenderat delvis i vimmerby, gnagardalen där jag kikade på folkracet. jag sänder lite kärlek till den sporten faktiskt! jag har även spenderat 95 minuter i soffan med ögonen fastspikade mot bronsVM-matchen mellan Sverige-Frankrike. hej och hå vilken match! otroligt spännande! som tur var så slutade det 2-1 till kära sverige tack vare Lotta Schelin och Marie Hammarström. självklart hade det inte gått utan de andra tjejerna, men dessa två hade turen att få näta varsin boll!
säger inte mycket mer utan avslutar med att syster är påväg hem, hon stannar ett bra tag och jag satsar på att mysa massa med henne innan hon lämnar mig igen.. puss och hej!






ph_ min saknade älskade lilla bästis!

kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0