17 JULI

hej igen! jag har fortfarande inte allt för mycket på hjärtat. men eftersom det är en blogg om mitt liv så kan jag ju dela med mig av det lilla som har hunnit hända! jag har varit och badat med syster och hund, men det visste ni ju allaredan..
sen fick jag ett stoort, stooooort sug efter en iPad och satte mig och letade igenom varenda sida jag kunde hitta. nästan. haha.. och hittade tillslut en jag ville ha. förhoppningsvis blir det ett köp nu ikväll eller imorgon. GLAD TJEEEJ! punktar now!    .





love till livet om den blir min!

kommentera gärna
Postat av: Anonym

Köp en iphone ist vafan, dendär får inte plats i bh på feest!! ;) <3

2011-07-17 @ 23:38:56
Postat av: kussa

jo de vart fint, lite tomt med headen, men jag börjar vänja mig med den och blommor. men de vart nog bra du :D Kram

2011-07-18 @ 17:24:09
URL: http://playwhite.blogg.se/

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0