HÅR, HÅR, ÄLSKADE HÅR..

nått måste jag göra åt den här förbaskade kaluffsen. typ. NU!
jag har staarka funderingar på att färga lite till en ljusare nyans brunt och sen slänga i lite blonda slingor. och toppa såklart. men de vetisjutton om jag vågar mig på. för tänk så blir det riktigt himla fult?
det vore ju inte alls kul!
men samtidigt så går det ju färga om, om jag blir riktigt missnöjd alltså..
och sen har jag inte en aning om vem jag ska gå till... men det löser sig nog. jag får prova nån random, hähä!
Har nån av er nån idé om vad jag skulle kunna passa i?








här var jag nästan svart :o





kommentera gärna
Postat av: Anonym

så jävla snygg!!!

2011-07-07 @ 22:17:48
URL: http://memoriesrain.blogg.se/
Postat av: Anonym

klippa kort! typ page :DD sketa snygggtt

2011-07-07 @ 23:41:08

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0