JESSICA


vi började vår dag med promenad, vi hade ingen slutdestination men vi hamnade på kinan. goottt! tog trerätters. låg gott i magen ett par timmar!
sedan spenderade vi en liten stund hemma hos jessi där vi mixtrade med hennes blogg och fixade i ordning henne inför vårt lilla photoshoot.
sedan tog vi oss bort till platsen jag bestämt att vi skulle fota på. resultat får ni se häär...













och sista bilden på fotografen för dagen, (jag). sliten och dan..
samtliga bilder är tagna av mig och vi befinner oss på en gammal järnväg som inte används längre och ligger ungefär 30-40 meter ifrån den riktiga järnvägen!




du är vacker min vän!

kommentera gärna
Postat av: jessiiiiiii

Awww gullemulle!!! du är finast mina vän! Jag typ liksom älskar dig! <3

2011-07-09 @ 22:32:53
URL: http://memoriesrain.blogg.se/

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0