PADDIS

Så här ligger jag nu i sängen med min nya teknikvän som jag bestämt mig för att döpa till Paddisen! (ja, jag menar att jag dumt nog gick och köpte mig en ipad..) jag känner mig överlycklig! Kärlek och respekt till de människor som uppfann den här underbara prylen! Jag har varit lite tvivlande under kvällen då jag inte riktigt fått internet att funka, men när jag väl fick igång det så känns det som att det var ett rätt bra köp ändå! Nu är det bara lite smågrejer till som ska lösas och sen är allt frid och fröjd! Imorgon vet jag inte riktigt vad jag tar mig för, men det löser sig nog det också ska ni se.. Pussar och kramar till er allihopa!

kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0