2 ÅR

Idag firar hejjerikaah 2 år! jag har firat med gott sällskap i form av Alma, chips, hallonsoda och en hel massa skratt! tänka sig att den här lilla skitbloggen har hållt igång med uppdatering under så lång tid.. ganska kul. eller hur? 1 498 inlägg har jag hunnit med att skriva under alla dessa dagar, det är i snitt mer än 1 inlägg per dag i alla fall... och i mitt första inlägg skrev jag såhär,


Hejj, idag har jag varit med Amanda. Vi har spelat lite Sims 3 med Tönton och Häxan Morgana! Sen åt vi röda fina jordgubbar från Världsarvet på södra Öland. Så nu sitter vi här och lyssnar på Our Last Summer från Mamma Mia. Vi har fixat min blogg som ni ser. Är det inte fint?(;
Ikv är det fotbollsträning igen=D äntligen nya tränare! Åsa & Marie heter dom (hårda spring freakstränare)
Direkt efter fotbollen måste jag till stallet och rida älsklingen=)<3
Men hörreni, vi hörs och kanske syns, vem vet?<3


hahah. humor. eller hur? jag avslutar med lite gamla och nya bilder, så ni får se lite skillnad..














tack och godnatt!

kommentera gärna
Postat av: mathilda

ÅH MÄNNISKA, bli blond igen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-06-23 @ 17:41:18
URL: http://mathildagabriella.blogg.se/
Postat av: Ztaa

Grattis!

2011-06-26 @ 11:02:09
URL: http://ztaa.bloggplatsen.se
Postat av: derru. (:

du passar bättre i blont! :)

2011-06-26 @ 13:47:29
Postat av: jessi

Snygga människa!

2011-06-28 @ 22:39:12
URL: http://memoriesrain.blogg.se/

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0