I KNOW I CAN WORK IT OUT ON MY OWN

jag kom relativt nyligen hem från en totalt meningslös dag i skolan. men. det var ju sista dagen, så jag stog ut.. vi gjorde nämligen inte ett dugg, vi satt och pratade med varandra om allt möjligt som inte har med skolan att göra. okej. det låter rätt bra, men det var ganska så långtråkigt!
omkring 7-snåret drar jag mig mot hultsfred för lite avslutning. efter det unnar jag mig en liten tjejkväll på kinan också. GOTT! nu ska jag göra alla möjliga saker som jag bara kan komma på för att fördriva tiden och vara i tid ikväll. heh..
hoppas ni har en bra dag, även om ni inte slutat skolan än!









ph_ mina två otroligt vackra vänner Saga & Mathilda


kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0