OCH JAG UNDRAR DÅ, VEM ÄR DU ATT DÖMA VILKA SOM SKA FÅ LEVA OCH INTE?

lalalalalalalalalaaa, viiilken härlig dag! att vakna till ljudet av fåglarnas kvitter och av att solen kikar in genom fönstret kan ju vara det bästa som finns! att sedan gå ner och kika på en termometer som visar 22 plusgrader i skuggan gör det hela ännu bättre!
frukost ute på altanen i morgonrock också. SUPERMORGON!
nu tänker jag gå ut på gräsmattan och se vart livet för mig. men jag antar att jag hamnar ungefär 50 meter ifrån stället jag verkligen vill vara på, solstolen, och hamnar nere i andra huset med en massa städande. meen, man kan inte ha kul alla timmar på dygnet!








ph_ sommar 10'


kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0