WHATEVER YOU SAY, WHATEVER YOU DO, I'LL STAND NEXT TO YOU

vacker rubrik jag kom på där. alldeles själv. antagligen har jag hört orden någonstans och snappat upp dom, men jag minns inte, och vad gör väl det? det är sommarlov, jag hade en mysig midsommar med familjen och jag tjänade nyss en 4-siffrig slant för att jag fick igång tvn. lång historia, men för att göra den kort. pappa trodde tvn var sönder, vi stängde av den och drog ur sladdarna, sen klickade jag igång den och den funkade. hah. så enkelt var det!
 det enda som saknas för tillfället är lite sol, gott väder och vänner. jag har inte riktigt hunnit komma igång med att chilla med vännerna, vädret stoppar väl lite antar jag..
dags att ändra på det. SNART!
väntar på att maten ska bli klar, potatisgratäng och älgfilé med lingonsås. såå gott!
nu har jag inte mycket mer på hjärtat, hoppas ni hade en toppenmidsommar vare sig ni gjorde 80 % av sveriges befolkning på öland sällskap eller om ni var kvar på fastlandet! pussar och kramar till er allihopa!










ph_ ur arkivet 2011
snygg frisyr!!

kommentera gärna
Postat av: mathilda

sv: åh men det tycker jag verkligen du ska! :d

2011-06-26 @ 14:16:29
URL: http://mathildagabriella.blogg.se/

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0