EN DAG I VANLIG TAKT

direkt när jag kom hem från skolan så svassade jag om till en annan outfit. lite mer chill ni vet.. därför blir det ingen bild på dagens idag. men jag tror väl ni överlever ändå va?
skoldagen, ja vad ska man säga om den.. äö, fysik, moderna språk, lunch, idrott och matte. en dag där det enda roliga var idrotten. och inte ens den var rolig. hahha. visst var jag rolig nu? känn ironin.
jag är så trött på ALLT med skolan just nu. sol, 20+ och sommarlov, JA TACK!!
trött som jag är tänker jag nu gå ut en liten sväng med vovvsingen och sen placera rumpan i soffan och vila lite. jag känner mig helt slut? knasigt där.

får se om jag orkar sätta mig och ta ett väääldigt lugnt pass på träningscyklen och försöka jobba lite på kondisen, förhoppningsvis ska jag må lite bättre när jag kommer igång och tränar lite igen!








ph_ våren 2010?


kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0