LALALA COME ON!

heeey. galet bra kväll/natt igår, indeed! jag var påväg att skriva ett inlägg när jag kom hem, men något gick fel och jag somnade med telefon och lurar i näven. hehe, trött tjej! hur som helst så var det en toppenkväll och jag längtar redan till den 21 april då vi ska dansa till tonerna av tove styrkes liveröst. huuur bra blir inte det hörrni? idag har jag bara tagit det lugnt, vilat och myst, och just så planerar jag att fortsätta kvällen. melodifestivalfinal och chips. helt okej kväll! hoppas er kväll är toppen, även om ni är ute på stan och partajjar med goda vänner eller om ni kanske ligger i soffläge, som jag gör! Puss ph_ Jessica och jag, yesterday!

kommentera gärna
Postat av: elin

tjugoförste april mongo unge :*

2011-03-12 @ 19:49:03
URL: http://twohours.blogg.se/
Postat av: Anonym

21 april äre ;)

2011-03-12 @ 19:52:32

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0