mobilblogg påväg till skolan som vanligt ...

100media_imag076 (MMS)

mobilblogg påväg till skolan som vanligt vid den här tiden varje morgon. och jag är lika trött varje gång. jag befinner mig någonstans mellan Kalmar och Linköping. för det gör jag ju faktiskt nästan jämt, ha-ha. försökte skoja lite där, men jag anser att jag misslyckades. bättre lycka nästa gång kanske? hur som så tänkte jag bara hoppa in och säga hej, i'm alive, i'm awake och så tänkte jag slänga med en bild på dagens fina lack som ni hittar på mina naglar!


kommentera gärna
Postat av: The Fashionisto/a

Godmorgon på dig! Sovit gott inatt? :)

2011-03-30 @ 08:05:47
URL: http://thefashionisto.blogg.se/

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0