MY KIND OF LOVE IS STRONGER THAN YOURS

soffhäng, soffhäng, soffhäng hela dagen lång! huvudvärk och trötthet, jo det är symptomen man får efter partajj det! helgrym kväll igår alltså! trots det ena och det andra. det fick mig i alla fall att insé att jag måste ta vissa saker i livet lite enklare. typ..? haha. jag har hur som helst världens grymmaste friends! idag har jag varit i döderhult och kollat på en gospelkör på 90 personer. dom var förvisso riktigt bra, men mitt huvud skrek nejnejneejjjj! Efter det fikade vi på ett riktigt härligt fik, sen åkte vi hem och jag placerade mig i soffläge. skönt! nu är josefine här, vi ligger fortfarande i soffläge. asguutt! säger byebye sålänge..

kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0