OFF

känns som att hela bloggeriet står på OFF knappen just nu. uppdateringen suuger! jag vet!
ni får helt enkelt klara er?
med blåsor på tungan som gör förbannat ont, en hals som vägrar ge med sig och inre stress över allt jag inte hinner med i skolan känns saker och ting förvånande nog INTE pissigt? när det borde kännas jobbigt känns allt toppen? hm..
knasigt där.
hur som helst, käkar maaassa glass, glass i stora lass helt enkelt. och i bakgrunden hör jag Hunkarna från Hunk Edens röster eftersom dom visas live idag. hehe. och i vardagsrummet är tvn igång, jag flyttar mig nog dit nu tror jag och jag räknar med att spendera resten av kvällen just där. i soffan. KALASBRAAA!














ph_ två gamla bilder.
den sista? haha....

kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0