SNÖ

jodå, rubriken stämmer. SNÖ. med andra ord är det idag fyra månader sen första snön föll.
och nästa helg ska man väl ställa om klockan till sommartid. eller?
förhoppningsvis smälter denhär snön bort under helgen. annars stänger jag in mig på rummet och drar er rullgardinen tills ALL snö är borta och bannlyst från.. åtminstonde smålands yta!

gårdagen var helt sjukligt härlig! det är sånna dagar som gör att livet är så otroligt bra!
dagen innehöll iallafall en väldigt snäll kvinna som hjälpte oss med vart vi skulle och vilken buss vi skulle ta, övriga snälla människor, lasergame, pizza, massa cola, rulltrappeåkning, kundvagnsåkning inne på domus, ungefär hur mycket skratt som helst! jag tror jag fick med det mesta där i alla fall..
jag slänger in lite bilder som kanske säger lite mer. jag antar att vissa av er har sett typ. alla. på facebook, men so whaaaat hörrnii!



(går) dagens









småkul att allihopa hade converse på sig!

kommentera gärna
Postat av: ebba l

bästa på länge!! måste göras om :* <3

2011-03-18 @ 16:34:26
URL: http://ebbaalagergren.blogg.se/

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0