TRALLALALA

sitter och nynnar på lite smått asgrym musik. nämligen så mycket som -> Danny – In Your Eyes - Ozgo Radio Mix
tog mig till skolan idag efter mycket om och men. utstod ett två timmar långt äö pass, käkade Fish'n chips på HKn, spenderade 25 minuter på syslöjd och resten av tiden nere i Lindblomshallen där jag kikade på lite handboll. ganska fin skoldag ändå..

musik ur högtalarna, facebook, tvn på, huvudväärk, mätt i magen, trött, glad, msugen på GLASS! det är några ord som beskriver mig och vad jag gör just nu.
sedan funderar jag på att ta cyklen till gården, låter helmys. hoppas det blir film eller något gott där sen. heh. pusshej leverpastej!










ph_ finastefinaste arvid

kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0