TTF ÄR GREJEN

jomen tjena på rubriken! jag har nu alltså spenderat två timmar på en vecka till ttf.
vart fan tog sjuan vägen då allt var så enkelt?

huur som helst, efter idrotten promenerade jag och två andra tjejer ner till solariet och tog oss en kortis, jag brukar ju aldrig sola i vanliga fall. det var en spontangrej liksom. men lite färg fick jag iallafall.. och i vilket fall som helst så var det jäkligt skönt!
efteråt tog vi oss en härlig fika och snackade lite. mys!
och ja, nu sitter jag och väntar på N som skriver rent lite texter på datorn. jag tänkte plugga lite matematik, men efter några tal så tröttnade jag och bestämde mig för att hänga omkring på facebook istället. tyvärr tröttnade jag på det också, och hamnade här. nödvändigt kanske?
men nu tänkte jag sätta punkt, stänga av datorn och hjälpa N. ha en bra fortsatt dag så försöker jag uppdatera mer ikväll!




ph_ från arkivet!

kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0