VÄSTERVIK

så fort jag knåpat ihop några meningar här och satt punkt ska jag springa upp på det halvstädade rummet och slänga ihop något att ha på sig under dagen. jag beger mig nämligen mot västervik som jag nämnde igår. förhoppningsvis får jag med mig några nya plagg hem att hänga på klädhängaren.

grymt väder ute idag, förhoppningsvis bidrar den härliga solen en jädra massa till att snön försvinner idag. jag orkar nämligen inte se den en dag till.. 
slänger upp en bild på vad jag hittar att slänga på mig senare i en mobilblogg. så ni vet!
och så länge bjuder jag på lite gamla outfit-bilder..






åååh.. bruna armar...






favorit i repris ovan






kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0