15 MAJ

en månad kvar till min födelsedag. om ni kanske ville veta?
igår fick vi besök av en syster, svåger och min största kärlek Arvid. han är förjäkla go den grabben!
idag har jag varit iväg på konfirmation och sedan pluggat. eller i alla fall försökt. för egentligen är att plugga precis just vad jag skulle behöva göra i detta nu. men jag fastnade visst här?
not good. men livet går väl vidare i guess.
bara en och en halv dag kvar tills jag hoppar på båten till polen en vecka. tyvärr. jag ska göra så gott jag kan för att få bloggen uppdaterad. troligtvis blir det bara ett inlägg om dagen.
nu - mer plugg åt folket!




ph_ Jag & Arvid

kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0