DET FÅR MIG ATT TRO ATT VI TVÅ KAN GÅ GENOM ELD, BARA FÖR IKVÄLL

vårt fina sommarväder är tillbaka. och förhoppningsvis är det här för att stanna. skoldagen har varit minst sagt otroligt rolig. trots att vi alla tre hade huvudvärk och var trötta. jag har inte mycket mer att säga om dagen faktiskt. förutom att jag var på utv-samtal förut så har jag bara legat en stund i solen, käkat och tränat lite. utv samtalet gick jättebra, bara massa positiv cred. och tur är väl det?

igår tog jag mig samman och beställde avslutnings klänning och konfaklänning. nu saknas bara skor. och det är ju kanske inte det lättaste. men det ska nog lösa sig. nu tar jag ännu en gång tag i mitt liv, stoppar näsan i böckerna och åtminstonde försöker plugga..








ph_ Helena Gustafsson By Erika Söderberg


kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0