DIREKT FRÅN NELLY.COM

hej och hå, här kommer lite ny inspiration från Nelly.com. Jag bloggar direkt därifrån, därför är bilderna små o.s.v.

Mandy Top SEK 349, Esmeralda - NELLY.COM

transparenta linnen känns ju en aning helrätt fortfarande. faaktiskt!


Kenza Shorts SEK 995, Jofama - NELLY.COM
dessa skinnshorts från Jofama By Kenza är l o v e l y!



D Brand Blue Shorts SEK 499, D Brand - NELLY.COM
och sen är jag ganska sugen på ett par blåa shorts. vad tror ni om det?


Sacrifice Jumpsuit SEK 1195, One Teaspoon - NELLY.COM
och den här jumpsuiten får mer än gärna hoppa upp på min klädhängare. NU!


Pom Pom Bikini SEK 1895, Hanne Bloch - NELLY.COM
mmmmums på Hanne Blochs underbara bikini!


och på något vis.. känns det som att jag skulle kunna tänka mig att dra på mig en riktigt snygg baddräkt i sommar. jag är annars lite smått emot det, men jag har nu börjat ändra mig. liite snyggt är det..
Zack Swimsuit SEK 299, Wonderland - NELLY.COMBluebird Closeup Monokini SEK 819, Vitamin A Silver - NELLY.COM

kommentera gärna
Postat av: Kussa

tack så himla mycket. de är bara att säga till när du vill ha lösenordet och det :) tack :)

2011-05-03 @ 21:25:08
URL: http://playwhite.blogg.se/
Postat av: ANNA SIDENBÄCK

Blåa shortsten var grymt snygga! KÄÄÄRLEK PÅ HÖG NIVÅ! vad var priset på dem? :)

2011-05-05 @ 22:48:10
URL: http://sidenback.blogg.se/

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0