FÖR JAG TROR, JAG TROR ATT LIVET FÅR ETT LYCKLIGT SLUT

vårt vackra väder håller fortfarande i sig. dock har jag hört att det ska bli sämre till helgen..?
men jag hoppas för mitt liv att vädret är underbart på tisdag, för ni har väl inte glömt att jag åker iväg på ett utbytesprojekt med skolan då?
Polen it is. vad man tycker om det kan ju diskuteras.. men det ska nog bli alldeles kalas det också!

dagens skola innebar lite ÄÖ, gymnasieinfo på gymnasiet, HK, en underbar lunchtimme och sedan avslut med lite syslöjd. rätt okej dag faktiskt.. imorgon spenderar jag förmiddagen till att "mingla" med pressen och förbereda inför resan, och eftermiddagen till vanliga lektioner. intressant? njäe. men för att fylla ut inlägget lite så kan det ju passa bra! bjussar på nån random bild från arkivet också.







ph_ JFJ. saknar er tjejer! <3



[jag vet att ni kommer döda mig, båda ni till höger, men jag kan nog leva med det!]






kommentera gärna
Postat av: f

tur för dig att vi är snygga och jag är glad idag annars hade det varit synd om dig! :o



jag saknar jfj men vinden blåste inte åt rätt håll för oss. <3

2011-05-12 @ 10:39:53
URL: http://fillanhammarberg.devote.se
Postat av: Klara

Tänkte ställa frågor till dig men ser att du har den konstiga på sida... fungerar inte för alla. Skitsvår att hitta och laddar segt. Du ska inte lägga in en som är lite enklare för oss användare? typ blogsvar (kräver inbjudan) eller http://www.valresultatet.se (gratis och fri). En tanke bara! Fortsätt med den fina bloggen :)

kram

2011-05-16 @ 11:15:50

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0