I CAN STILL FEEL YOUR BREATH IN MY NECK

heeeeeeeeeeej hej hemskt mycket hej! hejjerikaah har plötsligt blivit en otroligt tråkig och väldigt ointressant blogg. och jag kan ju inte direkt påstå att jag gillar det. men vad sjutton gör det om hundra år? jag ska försöka skärpa mig och lägga ut minst ett inlägg om dagen!

fredag i alla fall. syster är troligtvis påväg hem, och imorgon kommer syster nummer 2, svågern och den härligaste systersonen i världen. med andra ord blir det ont om tid för uppdatering och ni får nog räkna med tidsinställt struntprat.. fast det kan ju vara intressant ibland.. eller?

jag fortsätter mitt röriga inlägg med att jag låg i solen en stund förut, vädret är helt toppen nu.. meeen, nu måste lägga lite tid på att städa, vika tvätt och sedan plugga, ni får ha det bra så länge!
klick!








ph1_ lunchade med N på chinan förut. M U M S!
ph2_ nya poooolen!

kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0