IN SCHOOL

sitter i skolans kafeteria och arbetar med översättning av en folder. den ska läsas upp för polackerna sen när vi väl tagit oss dit. därför känns det inte alls kul att sitta och översätta den.
meen, livet går ju vidare. det är åtminstonde en bra upplevelse!
på mig idag har jag svarta jeans, "orange-brunt" linne (det jag köpte förra gången jag var iväg och shoppade, minns ni?) och en svart lite längre kofta.
vädret. upp och ner, kunde varit bättre kunde varit sämre. man ska väl inte klaga kanske..
efter lunch vankas orientering och sen hoppar jag av dagens skolpass!
inte så roligt inlägg, inte heller så informativt. men lite tråkig, alldaglig dagsfakta kändes helrätt just nu. ha-ha.
PUSS!







ph_ från arkivet, från mina blondindagar, från den rockinspirerade fotokvällen med A.K


kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0